Dags att uppgradera min arbetsplats


Sen ska jag köpa en bekväm kontorsstol också och det kanske är det viktigaste av allt. Man ska inte snåla på sin arbetsstol, det är något som jag verkligen har märkt. Det är inte bra för ryggen.


Det känns som att det är dags att uppgradera min arbetsplats, jag har ju ett litet kontor här hemma där jag sitter och jobbar med diverse saker.

Jag sitter ganska mycket framför datorn och då vill man ju gärna att det ska vara snyggt och att det är ordning och reda. Det finns ju inget värre än att ha en arbetsplats som är rörig.

Funderar på att uppgradera datorn också. Jag behöver ju ingen kraftig dator egentligen för det jag jobbar med men om jag ska vara ärlig så händer det att jag spelar lite spel emellanåt på datorn också och dagen spel har blivit allt krävande så min gamla dator klarar inte av dom.


Denna stol ska tydligen vara en av de bästa som finns men den är också väldigt dyr.

Det är verkligen en lyxstol och jag har inte råd att köpa den. Det kan vara värt pengarna att köpa en sådan stol en vacker dag men då vill man ju gärna prova stolen innan så att man vet att den är skönt. Det kanske går att beställa på nätet med öppet köp.

Jag vill inte lägga ner en förmögenhet på en kontorsstol som jag inte tycker är skön. Bara för att någon annan tycker att den är skön behöver inte betyda att jag gör det. 

No comments:

Post a Comment